14 kwietnia 2013

Konie - WILD AND FREE




WILD AND FREE
750 PIECES
Made in Chine by THE CANADIAN GROUP.

Spisałam informacje z pudełka. Nie jest to chyba żadna seria. Kupiłam je w sklepie PEPCO. Kolor jest okropny. Widać, że nie dopracowali jakości. Najwidoczniej to nie jest dla nich priorytetem. Puzzle były tańsze o jakieś 10zł od puzzli z firmy Trefl. Osobiście wolę dać te 10zł więcej i mieć porządne puzzle. Jedyne co im można zarzucić, to to, że jest słaba jakość kolorów. Różnią się one od tych na pudełku. Ciężko się pracowało nad nimi. Każdy puzzel ma niestandardowy kształt. Żeby je zmieścić w ramce, musiałam troszkę po docinać. Nakleiłam je na obraz kwiatu. 20zł za ramkę z nadrukowanym kwiatkiem, nie najgorzej. Efekt końcowy powiedzmy, że jest zadowalający. Wina leży także po mojej stronie, bo nie miałam zbyt wielkiego doświadczenia w pracy z nożykiem, stąd są pewne niedociągnięcia, np. ucięłam za dużo i są szczeliny.
Za sam fakt, że są to puzzle z motywem koni, duży plus dla wydawnictwa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zasady:
-nie używaj wulgaryzmów
-pisz poprawnie względem ortografii oraz gramatyki
-to, w jaki sposób piszesz, świadczy o Tobie :-)